Betaling mislukt of geweigerd?
Betalingen via internet is tegenwoordig gemakkelijk en snel. In een aantal gevallen komt het wel eens voor dat de betaling is mislukt of wordt geweigerd.
Betaling mislukt
Is uw betaling mislukt? Dan kan het zijn dat u tijdens het bestelproces, op de betaalpagina, een stapje terug bent gegaan om alles nogmaals te controleren. Géén zorgen, u kunt alsnog de betaling voldoen.
Betaling geweigerd?
Wanneer een betaling wordt geweigerd, kan dit meerdere redenen hebben. Waarom de betaling is geweigerd kunnen wij als BambooSleep niet inzien (dit mag ook niet i.v.m. uw privacy). Lukt het nog niet ná 2 pogingen? Dan kunt u het beste één van onze andere betaalmethodes aanhouden.
Ik heb betaald, maar nog geen orderbevestiging ontvangen
Als dit het geval is, dan is de kans groot dat er een typefoutje zit in het emailadres. BambooSleep stuurt namelijk direct ná bestellen een factuur per mail. Om dit foutje te corrigeren, kunt u het beste even contact met ons opnemen. We passen het emailadres dan simpelweg aan.
Soms kan het zijn dat onze mail wordt geblokkeerd door uw email-inbox. We raden u altijd aan om ook uw spambox te checken!