Klachten
Heeft u een klacht over een product?
Mocht u een klacht hebben kunt u gerust contact met ons op nemen via de mail of telefonisch. Betreft het een productfout, dan zullen wij de productgarantie in werking zetten. Graag weten wij dan de volgende zaken:
- Welk ordernummer heeft uw bestelling?
- Uw naam, adres gegevens en graag uw telefoonnummer.
- Welk artikel betreft het, liefst met artikelnummer
- Wat is er mis mee. Graag een nauwkeurige beschrijving
- Heeft u wellicht een foto van het gebrek of mankement? Eén foto zegt meer dan woorden…
Heeft u een klacht over ons, als bedrijf?
Graag vernemen wij uw bezwaren. Hier kunnen wij alleen maar van leren en ons verbeteren. Iedere klacht zullen wij individueel behandelen en beantwoorden.
Wij zullen uw klacht binnen een periode van 7 dagen inhoudelijk beantwoorden. Dit geldt voor klachten over producten als over onze dienstverlening.
In het geval dat een klacht niet correct door ons wordt opgelost, kunt u zich immer richten tot onze geschillencommissie. Zie hiervoor: www.sgc.nl
Daarnaast kunt u zich ook aanmelden het Europese Online Geschillenplatform (ODR). Deze kunt u vinden op https://ec/europa.eu/consumers/odr/
Klik hier voor een email naar ons toe: info@bamboosleep.nl
Of bel ons op 073 6578331.